Hej Julias tatuering!

Hejsan!
Jag har varit med förut på denna blogg. Har nu kompletterat min tidigare ros-tatuering med en sugar skull. Och ett par svalor som flyger runt på undre-överarm.
3,5 timma sammanlagt under nålen för denna skalle. Jag är skitnöjd och snart så bokar jag in en ny tid för att göra färdigt alltihopa. (Då svalorna ännu bara är konturer)
Även denna är gjord hos Lord Emmoth Tattoo i Lycksele.

(ursäkta dålig cam-kvalité!)
Mvh Julia Melin, Lycksele

Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!

Postat av: Anna Norman

Jättesnyggt ! :)

2012-03-15 @ 13:36:46
URL: http://erniiee.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mycket! :) jag är störtnöjd

2012-03-21 @ 01:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0