Hej Nathalies tatueringar!

Jag heter Nathalie och är 22 år (fyller 23 till våren).
När jag var 15 år tatuerade jag mig för första gången då en ödla på höger skuldra som jag själv ritat, nästa blev en drake då jag var 17 år. Den hamnade på vänster arm. Därefter tatuerade jag en pinuppa på min högra arm under våren 2009 då jag var 20 år (det står fel under bilden). Hösten samma år tatuerade jag jukeboxen som hon sitter på. Året därefter 2011 någon månad innan jag skulle fylla 22 år tatuerade jag ett fyrklöver på höger handled då jag var i Thailand. Alla tatueringar utom fyrklövret är gjorda i Trelleborg av någon jag inte minns namnet på tyvärr.. Det var iaf på studio M&C. Ingen av dom har någon speciell djup betydelse mer än att jag fann dom tjusiga då jag gjord dom.
/http://nathalieisaksson89.blogg.se

Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0