Hej Lizas tatueringar!

Liza född 1994

min första gjorde jag 2010 mitt namn i nacken
min andra gjorde jag 2011 en text på innersidan av överarmen , alis volat propiis ( hon flyger med sina egna vingar, på latin) den gjorde jag för att jag alltid har klarat mig ut ur jobbiga situationer själv utan någons hjälp.
min tredje är en tatuering som går på sidan av magen, den gjorde jag för att jag ville ha något som skulle pryda sidan fint !
min fjärde tatuering är en orm på halsen, då jag älskar ormar
min femte är mina syskons namn på skuldran, nu har jag dom alltid med mig vad som än händer
den sjätte tatueringen är en text över bröstet , Amor vincint omnia ( kärlek övervinner allt ,på latin)  den gjorde jag för att jag det är ett fint citat och för att om det är äkta kärlek så övervinner det allt.

Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0