Hej Karolinas tatueringar!


Jag har en blogg: http://liinanonstop.blogg.se

Bloggar om allt möjligt, men älskar tatueringar så det blir en hel del om sånt, lägger även upp egna bilder jag målar........ :)

Texten över vänstra sidan gjorde jag hos Never Die Tattoo i Göteborg, det var en tjej som verkar ha slutat på studion som gjorde den... mest för att jag gillar låten (One Day Too Late - Skillet) och för att jag gillar budskapet starkt.
Skallen på höger sida gjorde jag hos en tjej (Elin) som inte har någon studio tyvärr - sjukt duktig ändå. Jag hittade en otroligt vacker skiss som jag föll för direkt och bestämde mig för att printa in den!! :D
Oklokt val att köra över revbenen (då särskilt skallen) haha, men men!! Vill man vara fin får man lida pin! Haha.

Galet nöjd med båda!!

Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0