Hej Malins tatueringar!


Hej!
Mitt namn är Malin, kommer från Burträsk (västerbotten) och jag är född -89.
Jag gjorde mina tatueringar år 2010 med några månaders mellanrum.
Mats på Red dragon i Umeå har gjort alla mina tatueringar, så även dessa.

Solrosen gjorde jag först. Den är en hyllning till min älskade kompis Sanna som tyvärr
inte finns med oss idag. Hon var alltid glad som en sol, därför gjorde jag en solros!

Hästskon står för lycka och treklövern är en kompistatuering; jag och mina kompisar
Moa och Sanna lekte en sommar för länge sen att vi hade en detektivbyrå som hette just "treklövern".
Därför blev valet av motiv enkelt. Jag kommer aldrig att glömma våra upptåg! :)

Ha en bra dag allesammans!

Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0