Hej Lottas tatuering!

Mitt namn är Lotta och jag är 23 år. Rosorna är två av nu mera fem rosor. Så bilden är tagen på en "work in progress". Gjorde dessa på Angeleye tattoo 24 maj 2011. De tre resterande gjordes 28 juni 2011. Där är just nu i klia-flagna-läkningsfasen, men kommer en bild på dem när de läkt färdigt.

 

Varför just rosor? Ja, det är ju inte så att jag har gröna fingrar, kan inte ens hålla någon växt i liv en längre stund. Har inte gillat att få blommor för att jag bara tar död på dem hela tiden. Men nu så, nu får rosorna leva så länge jag lever, och inga andra blommor behövs. Rosor är ju fasansfullt snyggt också för den delen.


Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0