Hej Emmas tatueringar!

Jag heter Emma, är 25 år och studerar sedan två år tillbaka till bibliotekarie i Borås.
Mina tatueringar är båda gjorda av Johan på Black Scar Tattoo i Borås och gjordes 2010, rosetten (nacken) i april och körsbären (vänster ben) i oktober.

Rosetten gjordes för att jag älskar rosetter och skulle med andra ord kunna kallas för egotatuering, men sådant är fint tycker jag! Körsbären symboliserar min mormor och morfar. De betyder oerhört mycket för mig, men tyvärr träffas vi inte mer än några gånger om året då de bor omkring 30 mil från mig nere i Malmö (där jag kommer från). Dessutom passar körbär in på mig också, så det blev liksom en tatuering för oss alla tre tillsammans.

Några fler tatueringar är dessutom på ingång...


Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0