Hej Annas tatueringar!

Hej !
Skickar bilder på mina tre tatueringar, varav ena inte är ifylld med färg ännu ! Det är iallafall två lovebirds, en fenix och en text-tatuering !
Mamma och pappa tatueringen gjorde jag 2009' och det är min försa. Jag ville göra ngt som jag visste att jag inte skulle ångra. 2010 gjorde jag mina lovebirds, och dom hittade jag av en slump när jag googlade ordet "love" , fastnade för de små sötnosarna direkt ! I mars iår påbörjade jag fenixen, tycker den står för så fina saker, sen är den väldigt vacker också. Alla mina tatueringar är gjorda i gällivare på ink line av tomas nordström :)
/ Erniiee.blogg.se,  Anna Sofia Norman 20 år

Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Fåglarna kändes ganska så unik - riktigt fin!

2011-07-07 @ 21:02:59
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg att jag glömde lämna info om tatueringarna. Mamma och pappa tatueringen gjorde jag 2009' och det är min försa. Jag ville göra ngt som jag visste att jag inte skulle ångra. 2010 gjorde jag mina lovebirds, och dom hittade jag av en slump när jag googlade ordet "love" , fastnade för de små sötnosarna direkt ! I mars iår påbörjade jag fenixen, tycker den står för så fina saker, sen är den väldigt vacker också. Alla mina tatueringar är gjorda i gällivare på ink line av tomas nordström :)

2011-07-11 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0