Hej Mirelas tatuering!


Mitt namn är Mirela och är född 94,
Jag gjorde min första tatuering 15 juli 2011 på "Ghost tattoo" som ligger i Bosnien.
Jag ville ha någonting fint och rätt diskret,jag lyckades dock ändra på mig under natten.
Från början skulle jag göra en rätt liten tatuering med ca 4 stjärnor,jag utvecklade den till 14 stjärnor i en slinga.
Som man ser på bilden är det först en stor stjärna och sedan kommer mindre och mindre stjärnor,det symboliserar att problem inte varar för evigt.
Utan att ett problem först är ditt största hinder,sen blir problemet bara mindre och mindre.
Och sen så är den sjukt snygg också tycker jag,det är alltså en egen skapelse gjord med lite hjälp av killen som tatuerade mig :)

Endast snälla komentarer om andras

tatueringar är välkomna!

Postat av: madde

Riktigt najs blogg, här får man inspiration :)! Snart kommer ett mejl ifrån mig :)

2011-08-23 @ 14:27:55
URL: http://maddhoes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0